Powered By Blogger

vineri, 27 august 2010

Waaw.. mie chiar mi-e somn de mor.. dar parca tot ma tine blogul olecutza treaza.. asa de dragul vostru ca sa va scriu...
Nu vreau sa ma schimb
Doar sa raman asa... 

Am avut o discutie pe mess cu un prieten despre felul meu de a fi.. si nu am facut decat sa ma inchid mai tare in mine... nu-mi gasesc decat defecte...
oare chiar e posibil ca un om sa fie atat de depresiv asa ca mine?
Eu zic ca sunt un experiment cam esuat..
dar sa speram ca se vor schimba lucrurile in bine..
Defapt nu.. nu sa speram, eu sa sper...

                                                                             
Am nevoie de spatiu
Ca sa imi maresc orizonturile
Ca sa descriu un spatiu
Ce-l maresc orizonturile...


ha ha ha.. ce poezie funny.. totusi e inteligenta zic eu....

                                                                 Noapte buna Bururesti





Un comentariu: