Powered By Blogger

vineri, 13 august 2010

Luna plina

Luna plina


Pe terasa de marmura stam. E rece, e groaznic de rece.. doar rasuflarea ta lina in urechile mele adie si ma simt in siguranta. Spatele tau masiv rezamat de perete ma protejeaza si transmite caldura corpului meu apraope lipsit de viata.
Cu bratele tale lungi si primitoarea te infasori de talia mea.. ma tii strans,sa  nu ma scapi…
Undeva in departare latra un caine singuratic.. e un prieten de-al lunii pline, palide.. Ne urmareste. Degetele tale se strecoara usor deasupra alor mele si le radai viata, apoi iti odihnesti capul pe obrajii mei reci.Iin lumina lunii inghetate respiri lin ca o pana, facandu-mi inima sa tresara, apoi usor iti atingi buzele de gat, urcand tot mai sus, tot mai sus.. Ma reinvii cu un sarut aproape neatins. Atat mi-a fost de ajuns ca sa imi dau seama ca te iubesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu