Powered By Blogger

joi, 19 august 2010

Iubire imposibila

Iubire imposibila

E frustrant stiindu-te in bratele lui. In bratele pe care acum le simt batandu-mi spatele prieteneste. Incearca sa-mi  aline supararea. E orb, e orb dupa tine...
Uneori ma compatimesc singur. Atat de naiv, indragostit de tine- tu care nici macar nu stii ca te privesc pe ascuns si iti simt inima batand langa a mea in secret.
 Se scufunda usor ca un bolovan in lichidul ce imi mentine ochii in viata. Atat de frumoasa ca o zeita... Simt privirea ta cum sa aripi sperantelor mele.. Le hranesti cu incredere mincinoasa...
 Si noaptea cand vine, apare odata cu tine.. luminezi fiecare parte a cerului intunecat din mintea mea.
Atat de neputincios ma simt sub privirile ucigase ale tale.. priviri piezise care mi le arunci intr-o clipa si raman in mintea mea o vesnicie.
                                                  Oare chiar nu stii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu