Powered By Blogger

duminică, 22 august 2010

Ochii


                         Ochii


Atat de inocent ma privesti.. Zambetul atat de dulce imi ridica fiori pe sira spinarii..Ahh.. ochii aceia, cu genele lunguiete si negre clipesti indraznet, dar parca te retine ceva...
Zambesc, inchid ochii, apoi las lumina sa-mi zdrobeasca pleoapele rozalii.
Gura mi-e uscata cu vorbe ce nu le pot verbaliza. O suflare imi raceste inima.. Se apropie seara. Sfarsitul si infernul vor navali asupra mea pana cand o noua zi ca aparea odata cu tine...
        Intr-o mare de stele imi cufund visele si le dau frau spre infinitul ce apare... Oftarea imi umple pieptul cu tristeti nebanuite si alunec usor in melancolie.
  Deschid ochii si tu esti aici. Daca tu zambesti, zambesc si eu, daca tu traiesti, traiesc si eu.
Urasc ca te iubesc cum n-am mai facut-o pana acum...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu