Powered By Blogger

vineri, 2 martie 2012

PPFf... nu-mi vine sa cred.. e chiar de necrezut... Dupa ce ti-am zis sa ma lasi in pace... n-ai rezistat.. si m-ai contactat din nou.. credeai ca glumesc?? iti place atat de mult sa te joci?? PPFf... si apari din nou ca sa ce? Ca sa dispari si sa iar apari si sa ma faci sa ajung atat de revoltata incat sa ma faci sa-ti arunc in fata cuvinte care ar putea sa doara? Stiu ca trag aiurea de timp.. dar o sa vina si momentul in care va trebui sa te scot de tot din cap si sa nu ma mai afecteze atat de mult cuvintele tale ironice sau indiferenta ta... oricum nu mai contez pentru tine... asa ca de ce nu ma lasi sa ma obisnuiesc fara tine? Chiar ar fi cea mai buna solutie..
Desigur.. am si eu o parte din vina.. ar fi trebuit sa te ignor de cand mi-am propus.. dar am lasat lucrurile in voia sortii.. si uite ca ai aparut din nou... N-am sa mai fac alta greseala.. stiu ce am de facut de acum... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu