Powered By Blogger

duminică, 12 decembrie 2010

Incomplete

Empty spaces, fill me up with holes. Faces with no place lef to go. Without you, within me I can't  find no rest where i'm going is anybody's guess. 
I try
to go on like I never knew you
I'm awake
but my world is half asleep
I pray
for this heart to be unbroken
but without you all I'm going to be is...
Incomplete...

 N-ar fi trebuit sa spun asta.. Chiar n-ar fi trebuit.  Sunt captiva intr-o lume ce nu ii apartin. HHm... prea multe detalii... prea multe descarcari... prea multe chestii dintr-o data. Toate adunate intr-un singur suflet pur si inocent. oare sa fie al meu? Sa caut inauntru adanc... sa gasesc o speranta, sau o cale de iesire. un portal catre alta lume... Nu cred ca am sa gasesc.. iar am nevoie de o viziune in viitor ca sa pot face un pas.. MI-e frica sa risc orice...

Poate intr-o buna zi o sa mi se dea valul la o parte si am sa vad adevarata realitate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu